Slide1
Slide10
Previous Next
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Predbilježbe za upis učenika u prvi razred za školsku godinu 2019./2020. primaju se na brojeve telefona: 042 200 334, 042 200 335 ili 098 331 227.

Kad smo početkom mjeseca ožujka saznali da idemo na terensku nastavu u Italiju, u razredu je počelo lagano uzbuđenje. Vrijeme je brzo prolazilo i bližio se dan našeg putovanja. Nakon strpljivog iščekivanja došao je i taj dan; 7. travnja, rano ujutro u 2 sata krenuli smo autobusom iz Varaždina prema Italiji. Uz nekoliko zaustavljanja vozili smo se kroz Sloveniju sve do Ferrare, grada koji se nalazi u Italiji. U Ferrari smo mogli vidjeti mnogo građevina sagrađenih u renesansnom stilu.

Posjetili smo dvorac Este s četiri tornja. Dvorac se nalazi u samom centru grada, a izgrađen je kao sigurnosna utvrda. Nakon razgledavanja unutrašnjosti dvorca, slijedila je šetnja gradom. Nakon šetnje tim renesansnim gradom, odvezli smo se do Riminija, smjestili se u hotel, večerali i iskoristili svoje slobodno vrijeme prije spavanja.

Drugog smo dana poslije doručka otišli u posjet zabavnom parku Mirabilandia. Tamo smo cijeli dan mogli smo uživati u mnogobrojnim različitim aktivnostima. Nakon cjelodnevnog uživanja i zabavljanja u Mirabilandiji. Vratili smo se u hotel.

Sljedećeg nam je dana nakon doručkovanja slijedio izlet u Republiku San Marino. Dolaskom u San Marino, krenuli smo u šetnju i razgledavanje povijesne jezgre. San Marino je država-utvrda smještena na stijeni pa nam je bilo omogućeno uživanje u lijepom pogledu. U slobodnom vremenu mogli smo sami otkrivati razne ljepote grada kroz šetnju. Poslije slobodnog vremena izlet smo nastavili odlaskom u grad Urbino. Urbino je grad koji ima dobro očuvani povijesni centar pa je 1998. uvršten na UNESCO-vu listu svjetske baštine u Europi. Iako vrijeme nije bilo pogodno za duge šetnje, ipak smo mogli upoznati grad.

Nakon doručka spakirali svoje stvari i smjestili se u autobus. Krenuli smo u vožnju prema Ravenni. U Ravenni smo mogli vidjeti grobnicu slavnog renesansnog pisca Dantea, Piazzu del Popolo i mnoge uličice koje su svaka za sebe bile posebne na osobiti način. Razgledavanjem Ravenne, završila je naša terenska nastava te smo krenuli putem Varaždinu. Na povratku kućama mogli smo vidjeti deltu rijeke Po koja nam se jako svidjela. U 21.00 sat navečer stigli smo u Varaždin i krenuli svojim kućama prepuni dojmova i dobrog raspoloženja.